Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti – Michaela Vilímková
Michaela Vilímková
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Customer Satisfaction Measuring of Company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na měření spokojenosti zákazníků společnosti Baťa. Cílem je změřit zákaznickou spokojenost s produkty, personálem a prodejnami společnosti a na základě provedení dotazníkového šetření a realizace mystery shoppingu navrhnout změny sloužící společnosti ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část vysvětluje základní pojmy týkající se …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the customer satisfaction measuring of the Bata company. The aim of the thesis is find out costumers satisfaction with products, staff and stores of the company and suggest possible improvements based on survey and mystery shopping. The thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with knowledge of customer satisfaction, the practical part deals with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VILÍMKOVÁ, Michaela. \textit{Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/epu4f2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vilímková, Michaela. Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané společnosti s využitím metody Mystery shopping
Tereza Šrámková -
Mystery shopping
Jan Novák -
Mystery shopping
Gabriela Kirovová -
Možnosti a meze mystery shopping
Nicola Welnerová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Tereza Janouchova -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Kateřina Bayerlová -
Mystery shopping
Marek Tomčík