Rozvoj blogování v zemích Střední Asie na příkladu Kazachstánu – Bc. Dilyara Satybaldiyeva
Bc. Dilyara Satybaldiyeva
Bachelor's thesis
Rozvoj blogování v zemích Střední Asie na příkladu Kazachstánu
The development of the blogging industry in Central Asian countries by the example of Kazakhstan
Abstract:
V této bakalářské práci analyzuji práci a vývoj blogerů v zemích střední Asie, konkrétně Kazachstánu. Tato práce bude věnovat obecně definici marketingu a s ním spojeném blog marketingu. Definování jednotlivých součástí, které jsou důležitým spojením pojmu blog marketing a marketingová komunikace a její nástroje v oblasti blogu. Práce obsahuje kvalitativní výzkumnou metodu založenou na pohovoru. Pohovory …moreAbstract:
In my bachelor's thesis, I deal with the analysis and creation of strategic recommendation for bloggers in Kazakhstan. This work focuses on the general definition of marketing and its connection of blog marketing, enlisting the individual components that are important by combining the concept of blog marketing, marketing communication and its tools in the blog field. The work includes primary research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2023
- Supervisor: Martin Charvát
- Reader: Marie Dohnalová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SATYBALDIYEVA, Dilyara. \textit{Rozvoj blogování v~zemích Střední Asie na příkladu Kazachstánu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Available from: https://theses.cz/id/epuqpt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Online Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
Blog jako marketingový nástroj malé a střední firmy
Monika Petrovická -
Blog jako marketingový nástroj v oboru kosmetiky
Tereza Bartová -
Módní blog jako marketingový nástroj
Lucie Ehrenbergerová -
Firemní blog jako marketingový nástroj
Petra Lustigová -
Blog jako marketingový projekt
Lucie Piedová -
Blog jako nástroj budování značky XY
Karolína Lukašíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights