Počátky řemeslné výroby v Čechách a počátky komerční komunikace – Bc. Irena Jochmanová
Bc. Irena Jochmanová
Bakalářská práce
Počátky řemeslné výroby v Čechách a počátky komerční komunikace
The origin of handicraft and business communication in Bohemia
Anotace:
Rozvoj řemeslné výroby a navazujících obchodních a posléze i peněžně-obchodních vztahů sahá v českých zemích hluboko před slovanskou historii. Již ve střední a zejména pozdní době bronzové bylo dosaženo prvního velkolepého vrcholu, kdy obchodní vztahy svojí šíří a komplexností předčily analogický vývoj dokonce i v západní Evropě. Poté můžeme pozorovat pozvolný ale dlouhodobý úpadek v období keltském …víceAbstract:
The development of handicrafts and related market and business relations at Bohemia and Moravia region exist a long time before Slavonic history. Already at middle and late Bronz Age we can see the first remarkable zenith when the handicrafts and market relations in total spektrum and complecity even overacheaved analogical situation in western Europe. Then we can see moderate but long term decrease …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a1752/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Marie Hamplová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Increasing Food Production in the Agriculture Sector as a Factor for Poverty Reduction in Ghana
Philip Osae Ofori -
Land Access and Youth Participation in Agriculture: The case of Zimbabwe.
Trevor Tanaka Moyo -
Climate variability and adoption of climate smart agriculture in Zimbabwe
Beaula Fadzayi Chipoyera -
Analysis of production efficiency and the impact of extension services and policies on cocoa productivity in the western region of Ghana
Michael Amponsah Odei -
The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic
Mikhail Serebriannikov -
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
Silvie Dittertová -
Marketing Communication of Luxury Goods in Russia
Nataliya Khaustova -
Marketing Communication of Luxury Goods in Russia
Nataliya Khaustova