Marketing a marketingové komunikace vybrané neziskové organizace Srovnání marketingu a marketingových komunikací Mateřského centra Pohádka a Mateřského centra Dubínek – Bc. Romana VOJÍŘOVÁ
Bc. Romana VOJÍŘOVÁ
Bakalářská práce
Marketing a marketingové komunikace vybrané neziskové organizace Srovnání marketingu a marketingových komunikací Mateřského centra Pohádka a Mateřského centra Dubínek
Srovnání marketingových komunikací dvou mateřských center
Marketing and marketing communications of non profit making organizations
Abstract:
I try to specify generally the marketing and marketing communications of non profit making organizations in my bachelor{\crq}s work. The other aim of my work is to define the specific area of marketing for particular non profit making organizations {--} The Mother{\crq}s Centrum. I compare and analyze the communication of the mother{\crq}s centrums in practical part of my work. I try to suggest possible …víceAbstract:
Na základě rešerše odborné literatury a ostatních zdrojů vymezit specifika marketingu a marketingových komunikací organizací, jejichž cílem je zabránit sociální exkluzi žen, které se dlouhodobě starají o děti předškolního věku (mateřská a rodičovská centra). Stanovit východiska a matodiku pro analýzu marketingových a komunikačních aktivit vybraných organizací pracujících v tomto oboru. Analyzovat marketingové …více
Jazyk práce: italština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor:
7522
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOJÍŘOVÁ, Romana. \textit{Marketing a marketingové komunikace vybrané neziskové organizace Srovnání marketingu a marketingových komunikací Mateřského centra Pohádka a Mateřského centra Dubínek}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/eq1fu0/.
Jak správně citovat práci
VOJÍŘOVÁ, Romana. Marketing a marketingové komunikace vybrané neziskové organizace Srovnání marketingu a marketingových komunikací Mateřského centra Pohádka a Mateřského centra Dubínek . Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Pavlína Fantová -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná