Bc. Romana VOJÍŘOVÁ

Bakalářská práce

Marketing a marketingové komunikace vybrané neziskové organizace Srovnání marketingu a marketingových komunikací Mateřského centra Pohádka a Mateřského centra Dubínek

Srovnání marketingových komunikací dvou mateřských center

Marketing and marketing communications of non profit making organizations
Abstract:
I try to specify generally the marketing and marketing communications of non profit making organizations in my bachelor{\crq}s work. The other aim of my work is to define the specific area of marketing for particular non profit making organizations {--} The Mother{\crq}s Centrum. I compare and analyze the communication of the mother{\crq}s centrums in practical part of my work. I try to suggest possible …více
Abstract:
Na základě rešerše odborné literatury a ostatních zdrojů vymezit specifika marketingu a marketingových komunikací organizací, jejichž cílem je zabránit sociální exkluzi žen, které se dlouhodobě starají o děti předškolního věku (mateřská a rodičovská centra). Stanovit východiska a matodiku pro analýzu marketingových a komunikačních aktivit vybraných organizací pracujících v tomto oboru. Analyzovat marketingové …více
 
 
Jazyk práce: italština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor: 7522

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VOJÍŘOVÁ, Romana. Marketing a marketingové komunikace vybrané neziskové organizace Srovnání marketingu a marketingových komunikací Mateřského centra Pohádka a Mateřského centra Dubínek . Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.