Bc. Katarína Janigová
Diplomová práce
Jazyk reklamy
The language of Advertising
Abstract:
Thesis "Language of Advertisement" is focused on analysis of linguistic means, which are used in making of advertisements. The aim of theoretical part is concept of advertising, the history, principles of advertising, typology, functions of advertising and so on. The next part explains the relationship between language and advertisement. Practical part presents specific examples of advertising texts …víceAbstract:
Diplomová práca "Jazyk reklamy" je zameraná na analýzu jazykových prostriedkov využívaných pri tvorbe reklamy. Predmetom teoretickej časti je pojem "reklama", história reklamy, jej princípy fungovania, typologizácia, funkcie. Objasnený je vzťah reklamy a jazyka, jazykového štýlu. V praktickej časti sú predložené konkrétne príklady reklamných textov a ich využitie (ne)jazykových prostriedkov ako nástrojov …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i4qe2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Roman Madecki, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Slovenský jazyk a literatura