David Dvořáček

Bachelor's thesis

E-commerce pro drobné podnikatele

E-commerce for Micro Business
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou e-commercového řešení pro menší podnikatele, kteří prodávají, nebo chtějí prodávat menší počet produktů prostřednictvím vlastního e-commerce řešení. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů týkající se e-commerce a jejich tvorby. Práce taky popisuje pojmy v oboru digitální komunikace, zásady při návrhu webové prezentace a dále úzce specifikuje jednotlivé …viac
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic of e-commerce solutions for smaller entrepreneurs who sell or want to sell fewer products through their own e-commerce solution. The theoretical part explains theoretical concepts of e-commerce. It also focuses on digital communication concepts, web design principles, and further specifies individual e-shop features, describes the opportunities offered by e …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dvořáček, David. E-commerce pro drobné podnikatele. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications