David Dvořáček
Bakalářská práce
E-commerce pro drobné podnikatele
E-commerce for Micro Business
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou e-commercového řešení pro menší podnikatele, kteří prodávají, nebo chtějí prodávat menší počet produktů prostřednictvím vlastního e-commerce řešení. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů týkající se e-commerce a jejich tvorby. Práce taky popisuje pojmy v oboru digitální komunikace, zásady při návrhu webové prezentace a dále úzce specifikuje jednotlivé …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of e-commerce solutions for smaller entrepreneurs who sell or want to sell fewer products through their own e-commerce solution. The theoretical part explains theoretical concepts of e-commerce. It also focuses on digital communication concepts, web design principles, and further specifies individual e-shop features, describes the opportunities offered by e …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dvořáček, David. E-commerce pro drobné podnikatele. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace drobného podniku pro zvýšení povědomí o firmě a značce
Aneta Tomčalová -
Hodnocení marketingové komunikace vybraného subjektu
Kristýna Maršíčková -
Zhodnocení marketingové komunikace
Pavla Češková -
Marketingová komunikace farmy na sociálním médiu Instagram
Petr Lasík -
Interkulturní komunikace mladé generace a její role v současné moderní společnosti
Magdaléna Košková -
Využívaní nových médií v marketingové komunikaci drobnými živnostníky
František Kopal -
Zhodnocení marketingové komunikace
Simona Otcovská -
E-shop prodejny chovatelských potřeb
Karin Glacová