Julius Wenig

Master's thesis

Vliv BTL komunikace značky Staropramen Cool na spotřebitele

Impact of Staropramen Cool brand BTL communication on the consumer
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na výzkum BTL komunikace značky Staropramen Cool Lemon a Staropramen Cool Grep a intenzity vnímání této komunikace spotřebitelem. Cílem práce je jednak prozkoumat jednotlivé komunikační body a identifikovat klíčové atributy značky, a také potvrdit či vyvrátit hypotézy zabývající se vlivem komunikace na samotnou spotřebu ochuceného piva a vlivem reklamní kampaně. Práce …more
Abstract:
This Master's thesis puts focus on BTL communication of the brands Staropramen Cool Lemon and Staropramen Cool Grep and the intensity of the communication perception by the consumer. The aim of the thesis is to examine the touch points of the BTL communication and to identify key attributes of the brand and also to confirm or to defy defined hypothesis about communication's impact on consumption and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 2. 2013
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Zuzana Uchytilová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34796

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management