Lucie HOSPODKOVÁ

Bakalářská práce

Metakognice a duševní zdraví v předškolním věku

Metacognition and Mental Health Literacy in Preschool Classrooms
Anotace:
S rostoucím úspěchem využití metakognice v oblasti učení bylo záměrem této práce zjistit, zda by se dala využít i v oblasti znalosti duševního zdraví, a to především u dětí v předškolním věku. Teoretická část vysvětlila pojem metakognice, metakognitivní monitorování, autoregulace, duševní zdraví, duševní hygiena, psychická deprivace a znalost duševního zdraví u předškolních dětí. Cílem empirické části …více
Abstract:
The aim of the present thesis was inspired by the amalgamating evidence that metacognition can improve educational endeavor. The study explored the association between metacognition and mental health knowledge at the preschool aged children. The theoretical part described the key terms of the thesis: metacognition, metacognitive monitoring, self-regulated learning, mental health, deprivation, and the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Pešout, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOSPODKOVÁ, Lucie. Metakognice a duševní zdraví v předškolním věku. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta