Metakognice a duševní zdraví v předškolním věku – Lucie HOSPODKOVÁ
Lucie HOSPODKOVÁ
Bakalářská práce
Metakognice a duševní zdraví v předškolním věku
Metacognition and Mental Health Literacy in Preschool Classrooms
Anotace:
S rostoucím úspěchem využití metakognice v oblasti učení bylo záměrem této práce zjistit, zda by se dala využít i v oblasti znalosti duševního zdraví, a to především u dětí v předškolním věku. Teoretická část vysvětlila pojem metakognice, metakognitivní monitorování, autoregulace, duševní zdraví, duševní hygiena, psychická deprivace a znalost duševního zdraví u předškolních dětí. Cílem empirické části …víceAbstract:
The aim of the present thesis was inspired by the amalgamating evidence that metacognition can improve educational endeavor. The study explored the association between metacognition and mental health knowledge at the preschool aged children. The theoretical part described the key terms of the thesis: metacognition, metacognitive monitoring, self-regulated learning, mental health, deprivation, and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Pešout, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOSPODKOVÁ, Lucie. Metakognice a duševní zdraví v předškolním věku. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Metakognice a duševní zdraví v předškolním věku
Lucie HOSPODKOVÁ -
Úroveň gramotnosti duševního zdraví dítěte předškolního věku
Sandra BURSOVÁ -
Podpora duševního, emocionálního a fyzického zdraví u dětí předškolního věku v mateřské škole v současných podmínkách
Veronika Andrlová -
Metakognice a duševní zdraví v předškolním věku
Lucie HOSPODKOVÁ -
Metakognice jako součást procesu řešení matematických slovních úloh žáků mladšího školního věku
Petra Zgarbová -
Autoregulace u dětí předškolního věku v alternativním vzdělávání
Petra Musilová -
Autoregulace učení u studentů střední školy
Markéta Šírerová -
Autoregulace učení u studentů střední školy
Radka Beníšková