Bc. Tomáš Psota

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations

Marketing communication analysis of a concrete company with emphasis on Public Relations
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations“ je analyzovat používané metody marketingové komunikace s důrazem na public relations a formulovat doporučení pro jejich další řízení ve vybraném podniku.
Abstract:
The goal of the thesis “Marketing communication analysis of a concrete company with emphasis on Public Relations” is to analyze methods of marketing communication with emphasis on Public Relations and to define recommendation for their further management in the chosen company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Taťjana Pelíšková
  • Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting