Matematické exkurze za uměním v Brně – Bc. Kateřina Stránská
Bc. Kateřina Stránská
Diplomová práce
Matematické exkurze za uměním v Brně
Mathematical excursion and visual art in Brno
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na návrhy terénní výuky matematiky založené na brněnských sochách. Tyto úlohy jsou koncipovány s ohledem na didaktiku a moderní pedagogické postupy. Práce ukazuje, jak může být matematika vyučována prostřednictvím praktických a názorných úloh, které propojují matematické a geometrické vlastnosti soch s jejich významem. Současně práce nabízí inspiraci, jak vyučovat matematiku …víceAbstract:
The thesis focuses on proposals for outdoor education of mathematics based on Brno sculptures. These tasks are designed with consideration of didactics and modern pedagogical procedures. The work shows how mathematics can be taught through practical and illustrative tasks that connect the mathematical and geometric properties of the sculptures with their meaning. At the same time, the work offers inspiration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a3rgc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Helena Durnová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Leni Lvovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství matematiky pro základní školy / Učitelství matematiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Content and Language Integrated Learning as a Way to Increase Effectivity and Engagement In Online Lessons
Kateřina Sedláková -
Interdisciplinary Relations - Teaching Physical Education in English using CLIL Methodology
Lenka Gazurová -
Integrovaná terénní výuka na 1. stupni ZŠ a její využití na příkladu Uherskohradišťského regionu
Anna Zacharová -
Integrovaná terénní výuka formou navigační hry
Nela ZAŤKOVÁ -
Využití integrované terénní výuky na 1. stupni ZŠ v regionu Moravský kras
Tereza Vaisová -
The teaching of word stress
Lenka Sochanová -
Diferencovaná výuka matematiky na 1. stupni ZŠ zaměřená na slovní úlohy
Jakub Kostrhun -
Výtvarné umění ve veřejném prostoru: Projekt Sochy pro Brno
Kateřina Krejčí