Utilization of e-learning and open learning methods in Czech school environment – Kateřina ČERNOUŠKOVÁ
Kateřina ČERNOUŠKOVÁ
Diplomová práce
Utilization of e-learning and open learning methods in Czech school environment
Utilization of e-learning and open learning methods in Czech school environment
Abstract:
This master thesis focuses on the e-learning and open learning methods in Czech school environment. It is a qualitative research conducted in two schools in Moravian-Silesian region. The work refers to the variedness of the utilization of these two alternative methods, their advantages and disadvantages. Based on the criteria summarized in the theoretical part, the data is assessed and categorized …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá metodami e-learningu a open learningu v českém školním prostředí. Jedná se o kvalitativní výzkum provedený ve dvou školách v Moravskoslezském kraji. Práce poukazuje na různorodost využití těchto dvou alternativních metod, jejich přínos a nedostatky. Na základě kritérií shrnutých v teoretické části jsou data vyhodnocena a kategorizována v části praktické a oveřována pomocí …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Zapletalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERNOUŠKOVÁ, Kateřina. Utilization of e-learning and open learning methods in Czech school environment. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro SŠ - Učitelství německého jazyka a literatury pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ a role přesvědčení učitelů vztahující se k žákově autonomii a jejímu rozvíjení
Marie Chválová -
Moderní přístupy k motivaci zaměstnanců firmy Loading Systems v mezinárodním prostředí
Nikola Šliperská -
Moderní přístupy k ukrytí obyvatelstva
Vlastimil Drchota -
Moderní přístupy k výuce Java
Miroslav Lučkai -
Moderní přístupy k řízení výroby
František Vacek -
Moderní přístupy k řízení výroby
Karolína Ježková -
Moderní přístupy k řízení výroby
Jakub Pilný -
Moderní přístupy k řízení výroby v MSP
Jan Musil