Bc. Michal Gabriel
Bachelor's thesis
2D hra s prvky umělé inteligence
The 2D game with elements of artificial intelligence
Abstract:
The objective of the thesis is to demonstrate the use of artificial intelligence and operations of search and comparison algorithms. As part of the theoretical part is implemented weak artificial intelligence, which is sufficient to claim a simple game. The practical result is a 2D Flash game that uses artificial intelligence elements.Abstract:
Cieľom práce je demonštrovať využitie princípov umelej inteligencie a činnosti vyhľadávacích a porovnávacích algoritmov. Vrámci teoretickej časti je vytvorená slabá umelá inteligencia, ktorá postačuje nárokom jednoduchej hry. Praktickým výsledkom je 2D Flash hra používajúca prvky umelej inteligencie.
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/c7u49/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 2. 2011
- Supervisor: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Jiří Strach, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / field:
Applied Informatics / Applied Informatics
Theses on a related topic
-
Stereo adventura s využitím programu Adobe Flash
Branislav Paulis -
Simulace základních holistických algoritmů pro vykonávání XML dotazů pomocí flash animací
David Novotný -
Porovnání grafových algoritmů pomocí flashové hry
Pavel Dospiva -
Editor scén pro Box2D
Jakub Matuška -
Hra Pinball s využitím knihovny Box2D
David Kratochvíl -
Programování her v HTML5 pomocí knihoven jQuery a Box2D
Kristýna HOLEČKOVÁ -
Ukázkové aplikace pro knihovnu JBox2D
Lukáš Števko