Bc. Michal Gabriel

Bakalářská práce

2D hra s prvky umělé inteligence

The 2D game with elements of artificial intelligence
Abstract:
The objective of the thesis is to demonstrate the use of artificial intelligence and operations of search and comparison algorithms. As part of the theoretical part is implemented weak artificial intelligence, which is sufficient to claim a simple game. The practical result is a 2D Flash game that uses artificial intelligence elements.
Abstract:
Cieľom práce je demonštrovať využitie princípov umelej inteligencie a činnosti vyhľadávacích a porovnávacích algoritmov. Vrámci teoretickej časti je vytvorená slabá umelá inteligencia, ktorá postačuje nárokom jednoduchej hry. Praktickým výsledkom je 2D Flash hra používajúca prvky umelej inteligencie.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Jiří Strach, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika