Marketing v obchodní letecké dopravě se zaměřením na firmu Icarus Aviation Group, s.r.o. – Ing. Adam Bílek
Ing. Adam Bílek
Bakalářská práce
Marketing v obchodní letecké dopravě se zaměřením na firmu Icarus Aviation Group, s.r.o.
Marketing in Business And Business Aviation Focusing on Icarus Aviation Group, s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce na téma „Marketing v obchodní a letecké dopravě se zaměřením na firmu Icarus Aviation Group, s.r.o. má za cíl na základě analýzy prostředí firmy pomoci vytvořit podklad pro nově vznikající marketingové plány a zvolit vhodnou strategii. Firma bude zkoumána SWOT analýzou, marketingovým mixem a vlivy prostředí. Součástí práce bude i zjištění stavu konkurence pomocí mystery shoppingu.Abstract:
The bachelor thesis „Marketing in Business And Business Aviation focusing on Icarus Aviation Group, s. r. o.“ aims to create a base for the emerging marketing plans and choose the appropriate strategy based on analysis of the company environment. The company will be examined by SWOT analysis, marketing mix and by environmental influences. Also, one part of the thesis ascertains the situation (state …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/yt94u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2013
- Vedoucí: Ing. Tomáš Urbánek
- Oponent: Ing. Martin Crha
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
Dominika Buchtová -
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu
Jan Mašinda -
Vliv marketingového prostředí na postavení hotelů v Karviné
Holomková Holomková -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Anna Vaněčková -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík