ELPOD: Marketing v prostředí internetu, možnosti, aplikace, technologie, analýzy – Martin Pokluda
Martin Pokluda
Bakalářská práce
ELPOD: Marketing v prostředí internetu, možnosti, aplikace, technologie, analýzy
ELPOD: Marketing on internet, posibilities, application, technology, analysis
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je seznámení se s problematikou firemního marketingu v prostředí internetu. Práce popisuje nejvýznamnější PPC systémy, jejich popis a využití, SEO optimalizaci stránek, seznámení se s prvky ovlivňující indexaci stránek a tvorba vlastního validátoru stránek. Práce také zahrnuje problematiku propagace firmy mimo prostředí internetu, prezentace v mediích, elektronickou poštou …víceAbstract:
The aim of this Bachelor thesis is familiar with the issue of corporate marketing in the Internet environment. This work describes the most significant PPC systems, their description and utilization on site, SEO optimalization of pages, the orientation with elements affecting index of pages and the creation of custom validator site. The work also includes propagation of companies outside of internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/78836
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Radoslav Fasuga
- Oponent: Libor Holub
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POKLUDA, Martin. \textit{ELPOD: Marketing v prostředí internetu, možnosti, aplikace, technologie, analýzy}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/er8qbx/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
The language of advertising addressed at parents and children
Lenka MARTINKOVÁ -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Internetový marketing a SEO
Tomáš Rabiencný -
SEO analýza a optimalizace vybraného e-shopu
Tomáš Vytopil -
Internetový marketing a optimalizace pro vyhledávače e-shopů
Nikola Tůmová -
SEO optimalizace a E-marketing internetových stránek
Vojtěch Peťovský -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman