Bc. Martin Michalik

Master's thesis

Detection of Issues in Drivers of Customer Perceived Value in the Software Business

Detection of Issues in Drivers of Customer Perceived Value in the Software Business
Abstract:
Cílem této diplomové práce je identifikace faktorů ovlivňujících hodnotu vnímanou zákazníky v kontektu středně velké softvérové firmy. Součástí práce je analýza problémů spojených s těmito faktory společně s identifikací dopadů na zákazníkovu spokojenost a věrnost. Tato práce také představuje souvislost mezi hodnocením spokojenosti a ruznými aspekty produktu a služeb, kdy zároveň posuzuje jejich důležitost …more
Abstract:
The aim of the thesis is to identify potential drivers of customer perceived value in the context of a mid-sized software company and analyze issues related to them together with impacts on customer satisfaction and loyalty. The thesis links customer satisfaction rating expressed in a survey with various product and service aspects and assess their importance. By understanding customer perceived value …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 2. 2017
  • Supervisor: PhD Bruno Rossi
  • Reader: Antonín Moravec

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky