Bc. Kateřina Šebestová

Bakalářská práce

Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek

Anotace:
Tato bakalářská práce obsahuje teorii merchandisingu a nákupní atmosféry. Cílem je charakterizovat, analyzovat a vyhodnotit tyto prvky ve dvou zvolených obchodních jednotkách. Vybrány byly obchodní jednotky nacházející se v Českém Krumlově, a to supermarket Terno Český Krumlov a hypermarket Tesco Český Krumlov. Pro dosažení cíle bylo při sběru dat využito dotazníkového šetření a metody pozorování. …více
Abstract:
This work includes the theory of merchandising and shopping atmosphere. The target of this work is to characterize, analyze and evaluate these aspects in two selected food stores. For this work were selected the stores supermarket Terno Český Krumov and hypermarket Tesco Český Krumlov, both located in the town Český Krumlov. For data collection were used the methods of observation and questionnaires …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Vladimíra Kuželová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma