Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek – Bc. Kateřina Šebestová
Bc. Kateřina Šebestová
Bakalářská práce
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Anotace:
Tato bakalářská práce obsahuje teorii merchandisingu a nákupní atmosféry. Cílem je charakterizovat, analyzovat a vyhodnotit tyto prvky ve dvou zvolených obchodních jednotkách. Vybrány byly obchodní jednotky nacházející se v Českém Krumlově, a to supermarket Terno Český Krumlov a hypermarket Tesco Český Krumlov. Pro dosažení cíle bylo při sběru dat využito dotazníkového šetření a metody pozorování. …víceAbstract:
This work includes the theory of merchandising and shopping atmosphere. The target of this work is to characterize, analyze and evaluate these aspects in two selected food stores. For this work were selected the stores supermarket Terno Český Krumov and hypermarket Tesco Český Krumlov, both located in the town Český Krumlov. For data collection were used the methods of observation and questionnaires …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/m9qp0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Vladimíra Kuželová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Online merchandising – preference zákazníků
Martina Zbořilová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Miroslava Šejnová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martina Kunstová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Ondřej Špánik -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martin Kolečkář -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek v Dačicích
Jitka Kárová