Aktuální problémy začínajících učitelů na 1. stupni ZŠ – Tereza WEISSOVÁ
Tereza WEISSOVÁ
Master's thesis
Aktuální problémy začínajících učitelů na 1. stupni ZŠ
Current problems of beginning teachers in primary schools
Abstract:
Diplomová práce na téma Aktuální problémy začínajících učitelů 1. stupně se zabývá specifickou skupinou pedagogických pracovníků a jejími aktuálními problémy v praxi. Cílem teoretické části je shromáždit odborné informace o začínajících učitelích a o jejich uvádění do profese. Pojednává o profesi učitele, o vývoji profesní identity a o profesní dráze učitele. Definuje roli uvádějícího učitele a přibližuje …moreAbstract:
This master's thesis Contemporary problems of beginning primary school teachers deals with a specific group of pedagogical workers and their contemporary problems in practice. The theoretical part aims to gather expert information about beginning teachers and their introduction to the profession. It deals with the teacher's profession, development of professional identity and the teacher's career. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2015
Accessible from:: 3. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Taťána Göbelová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
WEISSOVÁ, Tereza. Aktuální problémy začínajících učitelů na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Tandemová výuka na 1. stupni ZŠ jako příprava začínajícího učitele k samostatnému třídnictví
Alžběta Granátová -
Subjektivní vnímání faktorů ovlivňujících profesní vývoj začínajících učitelů (výzkumná sonda)
Petra Hliněnská -
Příprava na výuku u začínajících učitelů praktického vyučování a odborného výcviku
Roman Hruška -
Problémy začínajících učitelů a jejich řešení
Hintenausová Hintenausová -
Problémy začínajících učitelů 1. stupně ZŠ
Eva Kubánková -
Klíčové problémy začínajících učitelů základních škol v ČR
Jana Adamcová -
Problémy začínajících učitelů
Marcela Krůzová -
Šok začínajících učitelů ze vstupu do praxe: přehledová studie
Kateřina Prášilová