Sexismus a genderové rozdíly v reklamě – Denisa Veselá
Denisa Veselá
Bakalářská práce
Sexismus a genderové rozdíly v reklamě
Sexism and Gender Differences in Advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá sexismem a genderovými rozdíly v reklamě. Působení médií je nedílnou součástí našich životů a v reklamách se běžně setkáváme s prvky sexismu či genderových stereotypů. Takové reklamy dokáží efektivně upoutat pozornost spotřebitele a dokáží ovlivnit spotřebitelské chování. Jak se k této problematice staví dvě různě věkové generace? Cílem je zjistit, jak se k danému tématu …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with sexism and gender stereotypes in advertising. The action of the media is an integral part of our lives and in the advertising are commonly encountered with elements of sexism or gender stereotypes. Such advertising can effectively attract the attention of consumers and can influence the consumer behavior. What is the attitude of two different generations on the issue …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tetiana ARKHANGELSKA, Ph.D.
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Veselá, Denisa. Sexismus a genderové rozdíly v reklamě. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova -
Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy
Michaela RUSÍNOVÁ -
Nákupní stereotypy české populace
Mikhail Puzankov -
Genderové stereotypy a genderové vnímání televizní reklamy
Olena Bondaruk -
Genderové typy a stereotypy v reklamě na automobily
Zuzana Králová -
Genderové stereotypy v reklamě
Kateřina Stieglerová -
Genderové typy a stereotypy v televizní reklamě
Renata Machová -
Sexismus v českých a ruských reklamách
Victoria Gimranova
Název
Vložil
Vloženo
Práva