Rozvoj komunikativních kompetencí u žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy – Mgr. Lenka Horňáková
Mgr. Lenka Horňáková
Master's thesis
Rozvoj komunikativních kompetencí u žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy
Development Communicative Competences of Pupils with Specific Learning Disabilities at First Grade of Primary School
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikačních kompetencí u žáků se specifickou poruchou učení. Teoretická část je členěna na tři kapitoly. Cílem práce bylo analyzovat poznatky z této oblasti a zjistit specifika v této oblasti u žáků a navrhnout možný rozvoj. Výzkumné část popisuje cíle, metody výzkumného šetření a prezentuje výsledky výzkumného šetření, které probíhali prostřednictvím dotazníku …viacAbstract:
This thesis deals with the issue of communicative competition of students with specific leasing difficulties. The teoretici part of the thesis is dividend into the free chpters. The aim was to analyze the knowladge of this area and specifics of communication with pupils with specifics leasing difficulties on the first grade of elementary school, to highlight the problems of students with learning disabilities …viacKľúčové slová
Specifické poruchy učení komunikační kompetence ontogenetický vývoj řeči dyslexie dysgrafie dyskalkulie prevence artikulační neobratnost specifické asimilace Specifics leasing difficulties Communicative competition developmental of speech dyslexia dysggaphia dyscalculia prevetion articulation clumsiness specific assimilation
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fylad/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2013
- Vedúci: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Pavla Sychrová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORŇÁKOVÁ, Lenka. \textit{Rozvoj komunikativních kompetencí u žáků se specifickými poruchami učení na 1. stupni základní školy}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/erq938/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers