Úloha marketingové komunikace v procesu řízení podniku – Bc. Haris Redžić
Bc. Haris Redžić
Master's thesis
Úloha marketingové komunikace v procesu řízení podniku
The Role of Marketing Communication in the Process of Business Management
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem a řízením marketingové komunikace s orientací na analyzování a nastavení procesů pro nově založený monobrandový produkt s luxusními švýcarskými hodinkami značky Breitling. Teoretická část vychází z odborné literatura a odborných textů pojednávajících o nastavení a chodu efektivní marketingové komunikace. Významnou měrou je v práci zohledněna i osobní zkušenost autora …moreAbstract:
This thesis describes the design and management of marketing communications with a focus on analyzing and setting up processes for the newly founded monobrand product with luxury Swiss watch brand Breitling.The theoretical part is based on scientific literature and scientific texts dealing with the setting up and operation of effective marketing communication. Significant work is taken into account …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/p9tax/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
The Today's Relevance of Anti-Laws in Luxury Marketing
Madina Ismailova -
Orchestration tool for the modular computing subsystem of the ANALYZA platform
Richard Kyčerka -
Plán na podporu oživení Evropy - Recovery plan. Analyza evopských předpisů a jejich dopad do národního práva
Ivo Šťastný -
Fundamentální analyza akcie Exxon Mobil Corporation
Anastasiia Mamleeva -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Střihová analyza audiovizuálního jazyka youtuberů
Klára Neumannová -
Analyza exprese vybranych genů využitelnych jako markery oxidativního poškození u rostlin
Zuzana HORÁKOVÁ -
Analyza vybranych rizik pro mestskou cast Prahy 4
Kamila Drapalova