Bc. Haris Redžić

Master's thesis

Úloha marketingové komunikace v procesu řízení podniku

The Role of Marketing Communication in the Process of Business Management
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem a řízením marketingové komunikace s orientací na analyzování a nastavení procesů pro nově založený monobrandový produkt s luxusními švýcarskými hodinkami značky Breitling. Teoretická část vychází z odborné literatura a odborných textů pojednávajících o nastavení a chodu efektivní marketingové komunikace. Významnou měrou je v práci zohledněna i osobní zkušenost autora …more
Abstract:
This thesis describes the design and management of marketing communications with a focus on analyzing and setting up processes for the newly founded monobrand product with luxury Swiss watch brand Breitling.The theoretical part is based on scientific literature and scientific texts dealing with the setting up and operation of effective marketing communication. Significant work is taken into account …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní