Kamil Koláček

Diplomová práce

Komunikační strategie společnosti 3M Česko

The Communication strategy of 3M Cesko
Anotace:
Obsahem této diplomové práce je vedle teoretického úvodu do problematiky marketingové komunikace s hlubším zaměřením na prvek Public Relations, analýza současné PR komunikace společnosti 3M Česko a vytvoření PR komunikační strategie pro rok 2012. Ta se opírá o analýzu komunikace, komunikačních kanálů a nástrojů. Dále jsou definovány cíle krátkodobého i dlouhodobého charakteru. Stanovena jsou rovněž …více
Abstract:
This thesis is focused on marketing communication, specifically on PR communication of 3M Cesko company. Firstly, it provides a theoretical background of marketing, PR and media communication; and secondly, it examines current PR communication of 3M Cesko, and proposes a PR strategy for 2012 (which includes a proposition of media topics in 2012, PR communication tools, and a timeline).
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2012
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Tomáš Chytil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29602