Komunikační strategie společnosti 3M Česko – Kamil Koláček
Kamil Koláček
Diplomová práce
Komunikační strategie společnosti 3M Česko
The Communication strategy of 3M Cesko
Anotace:
Obsahem této diplomové práce je vedle teoretického úvodu do problematiky marketingové komunikace s hlubším zaměřením na prvek Public Relations, analýza současné PR komunikace společnosti 3M Česko a vytvoření PR komunikační strategie pro rok 2012. Ta se opírá o analýzu komunikace, komunikačních kanálů a nástrojů. Dále jsou definovány cíle krátkodobého i dlouhodobého charakteru. Stanovena jsou rovněž …víceAbstract:
This thesis is focused on marketing communication, specifically on PR communication of 3M Cesko company. Firstly, it provides a theoretical background of marketing, PR and media communication; and secondly, it examines current PR communication of 3M Cesko, and proposes a PR strategy for 2012 (which includes a proposition of media topics in 2012, PR communication tools, and a timeline).
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29602
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2012
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Tomáš Chytil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29602
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Public relations v době pandemie
Procházková Procházková -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová