Formativní hodnocení za podpory online nástrojů na českých základních školách – Bc. Lucie Pavelková
Bc. Lucie Pavelková
Master's thesis
Formativní hodnocení za podpory online nástrojů na českých základních školách
Formative Assessment with the Support of Online Tools in Czech Primary Schools
Abstract:
Magisterská diplomová práce „Formativní hodnocení za podpory online nástrojů na českých základních školách“ se zabývá formativním hodnocením, novou a stále nedostatečně rozšířenou hodnotící metodou v českém školství, která má prokázané pozitivní dopady na osobnost žáka a jeho proces učení. V této práci je kladen důraz především na online nástroje, které tuto hodnotící metodu pomáhají zefektivnit, a …moreAbstract:
The master's thesis "Formative Assessment with the Support of Online Tools in Czech Primary Schools" deals with formative assessment, a new and still insufficiently extended assessment method in Czech education, which has proven positive effects on the pupil's personality and learning process. In this thesis, emphasis is placed mainly on online tools which help to make this evaluation method more effective …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lt5qt/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2022
- Supervisor: RNDr. Michal Černý, Ph.D.
- Reader: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Formative Assessment in English Lessons in Practice - Benefits and caveats of formative assessment implementation
Lucie Novotná -
Teachers‘ perceptions and uses of technology integration in formative assessment
Martina Dočekalová -
Comparison of formative and summative assessment in language testing
Nela NEDUCHALOVÁ -
Formative Assessment in English Lessons in Practice - Benefits and caveats of formative assessment implementation
Lucie Novotná -
Formative assessment and job satisfaction: teachers' perspective
Oldřiška Buchanan -
Different approaches to assessment and their impact on pupils' motivation at a lower secondary school
Jana Nohová -
Teachers‘ perceptions and uses of technology integration in formative assessment
Martina Dočekalová -
Assessment for learning
Marie Vlková