Formativní hodnocení za podpory online nástrojů na českých základních školách – Bc. Lucie Pavelková
Bc. Lucie Pavelková
Diplomová práce
Formativní hodnocení za podpory online nástrojů na českých základních školách
Formative Assessment with the Support of Online Tools in Czech Primary Schools
Anotace:
Magisterská diplomová práce „Formativní hodnocení za podpory online nástrojů na českých základních školách“ se zabývá formativním hodnocením, novou a stále nedostatečně rozšířenou hodnotící metodou v českém školství, která má prokázané pozitivní dopady na osobnost žáka a jeho proces učení. V této práci je kladen důraz především na online nástroje, které tuto hodnotící metodu pomáhají zefektivnit, a …víceAbstract:
The master's thesis "Formative Assessment with the Support of Online Tools in Czech Primary Schools" deals with formative assessment, a new and still insufficiently extended assessment method in Czech education, which has proven positive effects on the pupil's personality and learning process. In this thesis, emphasis is placed mainly on online tools which help to make this evaluation method more effective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lt5qt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
- Vedoucí: RNDr. Michal Černý, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Formative Assessment in English Lessons in Practice - Benefits and caveats of formative assessment implementation
Lucie Novotná -
Teachers‘ perceptions and uses of technology integration in formative assessment
Martina Dočekalová -
Comparison of formative and summative assessment in language testing
Nela NEDUCHALOVÁ -
Formative Assessment in English Lessons in Practice - Benefits and caveats of formative assessment implementation
Lucie Novotná -
Formative assessment and job satisfaction: teachers' perspective
Oldřiška Buchanan -
Different approaches to assessment and their impact on pupils' motivation at a lower secondary school
Jana Nohová -
Teachers‘ perceptions and uses of technology integration in formative assessment
Martina Dočekalová -
Assessment for learning
Marie Vlková