Nation branding České republiky a její efektivní prezentace v evropském prostoru – Markéta Dianová
Markéta Dianová
Doctoral thesis
Nation branding České republiky a její efektivní prezentace v evropském prostoru
Nation branding of the Czech Republic and its effective presentation in the European area
Abstract:
Práce se zaměřuje na vztahy, struktury a procesy, které zásadně ovlivňují implementaci mechanismů nation brandingu do množství aktivit vedených institucionálními aktéry České republiky; na vzájemnou komunikaci mezi státem a evropským kulturním prostředím; a na roli, kterou hrají institucionální aktéři České republiky v komunikaci s externím prostředím země. Práce osvětluje míru zapojení relevantních …moreAbstract:
The thesis focuses on relationships, structures and processes that fundamentally influence the implementation of the nation branding mechanisms to the scope of activities carried out by Czech republic´s institutional actors; on the mutual communication between the state and the European cultural environment; and on the role that the Czech republic´s institutional actors play in the communication with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 1. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49708
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2016
- Supervisor: Petr Dostál
- Reader: Václav Kašpar, Václav Riedlbauch
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DIANOVÁ, Markéta. \textit{Nation branding České republiky a~její efektivní prezentace v~evropském prostoru}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Praha: University of Economics, Prague. 2014. Available from: https://theses.cz/id/es0od1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49708
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doctoral programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Veřejná diplomacie: použití nástrojů digitální diplomacie na příkladu komunikace Izraele vůči Íránu
Dominika Bachmanová -
Veřejná diplomacie v podání malých států - komparace Kataru a Bahrajnu
Aleš KRAUS -
Kulturní diplomacie České republiky na příkladu činnosti Českého centra v New Yorku
Kristina Jochmannová -
Digitální diplomacie Evropské unie
Tomáš Červenka -
Veřejná diplomacie ČR a její uplatnění v česko-rakouských vztazích se zaměřením na krajany jako aktéry veřejné diplomacie
Ida Pětioká -
Veřejná diplomacie České republiky vůči Korejské republice
Veronika KYSELÁKOVÁ -
Veřejná diplomacie Státu Izrael v relaci k České republice
Kristýna Mikešová -
Nation branding v době krize: případová studie Ukrajiny
Boňa Samojlova