Consumers' Attitudes towards Culinary Events in the Czech Republic – Bc. Eliška Beránková
Bc. Eliška Beránková
Bakalářská práce
Consumers' Attitudes towards Culinary Events in the Czech Republic
Consumers' Attitudes towards Culinary Events in the Czech Republic
Anotace:
Hlavním cílem této práce je prozkoumat postoje stálých účastníků nebo spíše spotřebitele k různým kulinářským/gastronomickým akcím/festivalům ve vybraných regionech České republiky. Práce má tři části. Teoretická část pokrývá teoretický základ, který definuje podmínky nákupu, spotřebitele a role spotřebitele. Popisuje základní přístupy k chování spotřebitelů, včetně faktorů, které ovlivňují spotřebitelský …víceAbstract:
The main aim of this thesis is to explore the attitudes of regular attenders or rather consumers towards various culinary/gastronomic events/festivals in the selected regions of the Czech Republic. The thesis has three parts. The theoretical part covers the theoretical basis, defining the terms buying behaviour, consumer and the consumer’s role. It describes basic approaches to consumer behaviour, …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/stjpm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2021
- Vedoucí: Ing. Jiří Zelený
- Oponent: Ing. Darina Svobodová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BERÁNKOVÁ, Eliška. \textit{Consumers' Attitudes towards Culinary Events in the Czech Republic}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/es3ge9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Hospitality Management / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
The lobby of a province in the Committee of the Regions and the effect of the internal organisation
Claudia van der Pol -
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar -
The use of food delivery applications among different consumer groups in the Czech Republic
Yasmeen Al Frouh -
Factors driving consumer’s decision related to mobile phones
Hong Ngoc Dang -
Gastronomické eventy a festivaly
Tomáš Dibdiak -
Gastronomické eventy a festivaly
Tomáš Dibdiak -
Crisis Management in Hospitality, Gastronomy and Tourism
Sebastian Zahradník -
Phenomenon of Vietnamese Gastronomy in Prague
Nadezhda Novichkova