Bc. Eliška Beránková

Bakalářská práce

Consumers' Attitudes towards Culinary Events in the Czech Republic

Consumers' Attitudes towards Culinary Events in the Czech Republic
Anotace:
Hlavním cílem této práce je prozkoumat postoje stálých účastníků nebo spíše spotřebitele k různým kulinářským/gastronomickým akcím/festivalům ve vybraných regionech České republiky. Práce má tři části. Teoretická část pokrývá teoretický základ, který definuje podmínky nákupu, spotřebitele a role spotřebitele. Popisuje základní přístupy k chování spotřebitelů, včetně faktorů, které ovlivňují spotřebitelský …více
Abstract:
The main aim of this thesis is to explore the attitudes of regular attenders or rather consumers towards various culinary/gastronomic events/festivals in the selected regions of the Czech Republic. The thesis has three parts. The theoretical part covers the theoretical basis, defining the terms buying behaviour, consumer and the consumer’s role. It describes basic approaches to consumer behaviour, …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2020
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/stjpm/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2021
  • Vedoucí: Ing. Jiří Zelený
  • Oponent: Ing. Darina Svobodová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze