Nigar Mukhtarova

Master's thesis

Shopping habits of consumers in Azerbaijan after Covid-19

Nákupní návyky spotřebitelů v Ázerbájdžánu kvůli Covid-19
Abstract:
Diplomová práce je vedena s cílem analyzovat, jak se nákupní návyky spotřebitelů změnily v důsledku situace v souvislosti s pandemií Covid-19, zejména v maloobchodních odvětvích supermarketů a módy. Cílem studie je zjistit, ve prospěch kterých produktů se nákupní preference změnily a zda se vůbec změnily, a jak spotřebitelé vnímají metody online nakupování. Za účelem výzkumu byly shromážděny primární …more
Abstract:
The Master’s thesis is conducted with the aim to analyse how consumer shopping habits have changed as a result of the situation in connection with the Covid-19 pandemic, particularly in the Supermarket and Fashion retails industries. The goal of the study is to reveal in favour of which products the shopping preferences have changed and whether they have changed at all, and how consumers perceive online …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 10. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2021
  • Supervisor: Martin Machek
  • Reader: Václav Stříteský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83245