Pavla Lososová
Bachelor's thesis
Teaching English in Waldorf School
Teaching English in Waldorf School
Abstract:
This bachelor thesis deals with teaching English at a Waldorf primary school. The theoretical part focuses on the methodology of Waldorf education, its historical development, and the latter chapters are dedicated to teaching English in the Czech Republic in general, ending with a chapter dedicated to the concept of attitudes. The practical part aims to examine if and how the selected typical Waldorf …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá výukou anglického jazyka na waldorfské základní škole. Teoretická část je zaměřena na metodologii waldorfské výuky, a také na její historický vývoj; následující kapitoly se věnují výuce angličtiny v České republice obecně a teoretická část končí kapitolou věnovanou problematice postojů. Praktická část má za cíl zjistit, zda a jak se vybrané typické prvky waldorfské metody …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Helena Zitková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Lososová, Pavla. Teaching English in Waldorf School. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
Specialisation in Educational Sciences / English for Education
Theses on a related topic
-
Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole s Montessori pedagogikou
Klára Tomková -
Motivace žáků k učení ve školách s montessoriovskou a daltonskou pedagogikou
Veronika Svedková -
Lesní pedagogika v kontextu odborného vzdělávání k trvale udržitelnému rozvoji
Karolina Macháčková -
Srovnání efektivity vyučovacích metod anglického jazyka na waldorfské škole a klasické základní škole
Pavla Cihlová -
Porovnání výuky anglického jazyka na prvním stupni Waldorfských a běžných základních škol
Veronika ROZBOŘILOVÁ -
Srovnání efektivity vyučovacích metod anglického jazyka na Waldorfské škole a klasické základní škole
Monika Hotárková -
Výuka anglického jazyka na 1. stupni základní školy waldorfské
Kristýna BRZOBOHATÁ -
Srovnání výuky anglického jazyka na tradiční škole s výukou na waldorfské škole
Veronika Sokolářová