Andrea BIERNATOVÁ

Bakalářská práce

Marketing v oděvním průmyslu

Marketing in the clothing industry
Anotace:
Má bakalářská práce nese název "Marketing v oděvním průmyslu". Cílem práce je zanalyzovat marketing v oděvním průmyslu, převážně marketingový mix. Je to nejdůležitější a nejzajímavější ze všech pilířů marketingu. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingu a následně je dopodrobna rozebrán marketingový mix. V další části je charakterizován textilní a oděvní průmysl, oblasti výskytu a …více
Abstract:
I have titled my bachelor work "Marketing in the clothing industry". The point of this work is to analyse marketing in the clothing industry, largely marketing mix. It is the most important and the most interesting thing (information) from all basic marketings´ pillars. Basic terms of marketing are charactered in the theoretical part and consequently marketing mix is closely described. Textile and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BIERNATOVÁ, Andrea. Marketing v oděvním průmyslu. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická