Andrea BIERNATOVÁ
Bakalářská práce
Marketing v oděvním průmyslu
Marketing in the clothing industry
Anotace:
Má bakalářská práce nese název "Marketing v oděvním průmyslu". Cílem práce je zanalyzovat marketing v oděvním průmyslu, převážně marketingový mix. Je to nejdůležitější a nejzajímavější ze všech pilířů marketingu. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingu a následně je dopodrobna rozebrán marketingový mix. V další části je charakterizován textilní a oděvní průmysl, oblasti výskytu a …víceAbstract:
I have titled my bachelor work "Marketing in the clothing industry". The point of this work is to analyse marketing in the clothing industry, largely marketing mix. It is the most important and the most interesting thing (information) from all basic marketings´ pillars. Basic terms of marketing are charactered in the theoretical part and consequently marketing mix is closely described. Textile and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BIERNATOVÁ, Andrea. Marketing v oděvním průmyslu. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix produktů malé firmy
Veronika Lokajová -
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Zdeňka Stehlíková -
Jan Nehera, Arnošt Rolný a oděvní průmysl na Prostějovsku
Alena Buršíková -
Lingvistická analýza slovní zásoby tematického pole "Oděvní průmysl" v současné ruštině (na pozadí češtiny)
Michaela Imramovská -
Podnikatelský plán na založení firmy - oděvní průmysl
Kristýna Fröhlichová -
Oděvní průmysl v Česku: prostorová analýza
Lucie KOLÁŘOVÁ -
Oděvní průmysl v Bangladéši se zaměřením na dohodu "Accord on Fire and Building Safety in Bangladesh"
Lucie Konečná -
Český textilní a oděvní průmysl ve světovém kontextu
Petra Špírková