Andrea BIERNATOVÁ

Bachelor's thesis

Marketing v oděvním průmyslu

Marketing in the clothing industry
Abstract:
Má bakalářská práce nese název "Marketing v oděvním průmyslu". Cílem práce je zanalyzovat marketing v oděvním průmyslu, převážně marketingový mix. Je to nejdůležitější a nejzajímavější ze všech pilířů marketingu. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingu a následně je dopodrobna rozebrán marketingový mix. V další části je charakterizován textilní a oděvní průmysl, oblasti výskytu a …more
Abstract:
I have titled my bachelor work "Marketing in the clothing industry". The point of this work is to analyse marketing in the clothing industry, largely marketing mix. It is the most important and the most interesting thing (information) from all basic marketings´ pillars. Basic terms of marketing are charactered in the theoretical part and consequently marketing mix is closely described. Textile and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2010
  • Supervisor: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BIERNATOVÁ, Andrea. Marketing v oděvním průmyslu. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická