Andrea BIERNATOVÁ
Bachelor's thesis
Marketing v oděvním průmyslu
Marketing in the clothing industry
Abstract:
Má bakalářská práce nese název "Marketing v oděvním průmyslu". Cílem práce je zanalyzovat marketing v oděvním průmyslu, převážně marketingový mix. Je to nejdůležitější a nejzajímavější ze všech pilířů marketingu. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingu a následně je dopodrobna rozebrán marketingový mix. V další části je charakterizován textilní a oděvní průmysl, oblasti výskytu a …moreAbstract:
I have titled my bachelor work "Marketing in the clothing industry". The point of this work is to analyse marketing in the clothing industry, largely marketing mix. It is the most important and the most interesting thing (information) from all basic marketings´ pillars. Basic terms of marketing are charactered in the theoretical part and consequently marketing mix is closely described. Textile and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2010
- Supervisor: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BIERNATOVÁ, Andrea. \textit{Marketing v oděvním průmyslu}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2010. Available from: https://theses.cz/id/esmmq6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BIERNATOVÁ, Andrea. Marketing v oděvním průmyslu. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix produktů malé firmy
Veronika Lokajová -
Lingvistická analýza slovní zásoby tematického pole "Oděvní průmysl" v současné ruštině (na pozadí češtiny)
Michaela Imramovská -
Jan Nehera, Arnošt Rolný a oděvní průmysl na Prostějovsku
Alena Buršíková -
Podnikatelský plán na založení firmy - oděvní průmysl
Kristýna Fröhlichová -
Oděvní průmysl v Česku: prostorová analýza
Lucie KOLÁŘOVÁ -
Oděvní průmysl v Bangladéši se zaměřením na dohodu "Accord on Fire and Building Safety in Bangladesh"
Lucie Konečná -
Český textilní a oděvní průmysl ve světovém kontextu
Petra Špírková -
Vliv pandemie COVID-19 na automobilový průmysl v ČR na příkladu společnosti ŠKODA AUTO, a.s.
Karyna Gontarenko