Aigerim Utemuratova

Bakalářská práce

The Role of Influencers in the Cosmetic Industry in Czech Republic

Role influencerů v kosmetickém průmyslu v České Republice
Anotace:
Tato diplomová práce poskytuje pohledy na rozhodovací proces českých žen při nákupu kosmetických přípravků zkoumáním latentních faktorů prostřednictvím průzkumné a potvrzující faktorové analýzy. Vnímání merketingových technik produktů, jako jsou tradiční metody prostřednictvím televizních reklam, stejně jako nově vznikající metody, jako jsou ovlivňující celebrity online a sociální média. Výsledky ukazují …více
Abstract:
The current thesis provides insights regarding the decision-making process of Czech women when purchasing cosmetic products, by looking at latent factors through exploratory and confirmatory factor analysis. Perception of product marketing techniques, such as traditional methods through TV advertisements, as well as the emerging methods such as social media influencers and social media. The results …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2021
  • Vedoucí: Efthymia Kottika
  • Oponent: Miroslav Karlíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82080