Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu – Bc. Aneta Hudcová
Bc. Aneta Hudcová
Master's thesis
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Eye Tracking - Consumers' behavior when buying food via the Internet
Anotácia:
Tato diplomová práce se soustředí na nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin přes internet. Práce se dělí na dvě části, přičemž první část se věnuje literární rešerši a druhá výzkumná část je založena na využití přístroje eye-tracker při aplikování eye-trackingové metody. K teoretické části byly využity relevantní zdroje odborné literatury a byly vysvětleny pojmy typu e-commerce, nákupní …viacAbstract:
This diploma thesis focuses on the consumer's buying behavior when purchasing food via the Internet. The thesis is divided into two parts, the first part is devoted to the literature search and the second research part is based on the use of the eye-tracker in the application of the eye-tracking method. For the theoretical part, relevant literature sources were used and concepts such as e-commerce …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HUDCOVÁ, Aneta. \textit{Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/esr1xt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Karolína Chárová -
Chování spotřebitele při nakupování elektroniky na internetu
Marie ŠELMÁTOVÁ -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Lenka Jandošová -
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
Alice Baculáková -
Analýza chování spotřebitelů při nakupování oděvů
Kristýna Vařeková -
Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu
Kateřina Plichtová -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu.
Karolína Česenková -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar
Názov
Vložil
Vložené
Práva