Dopad pandemie koronaviru na marketingovou komunikaci B2B firmy – Bc. Lenka Blejchařová
Bc. Lenka Blejchařová
Master's thesis
Dopad pandemie koronaviru na marketingovou komunikaci B2B firmy
Impact of the coronavirus pandemic on B2B marketing communications
Abstract:
Cílem diplomové práce je prostřednictvím analýz a komparace zhodnotit marketingovou komunikaci společnosti MSA, a.s. ovlivněnou dopadem pandemie koronaviru a na tomto základě navrhnout a doporučit její zefektivnění. Ke zpracování jsou použita primární data z osobních rozhovorů a sekundární data z interních materiálů společnosti. V úvodu práce jsou shrnuta důležitá teoretická východiska marketingové …moreAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the marketing communication of MSA, a.s. affected by the impact of the coronavirus pandemic through analysis and comparison and on this basis to propose and recommend its improvement. Primary data from personal interviews and secondary data from the company's internal materials are used. In the introduction of the paper, important theoretical background of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/z1oxr/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Reader: Ing. Tomáš Hercig
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BLEJCHAŘOVÁ, Lenka. \textit{Dopad pandemie koronaviru na marketingovou komunikaci B2B firmy}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/esw9h8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Hamplová -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot