Zuzana Lehnertová

Bachelor's thesis

Analýza postojů zákazníků k rychlému občerstvení

Analysis of Customer Attitudes to the Fast Food
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce bylo analyzovat postoje zákazníků k rychlému občerstvení. Konkrétně jsem se zaměřila na mezinárodní řetězec McDonald´s, zejména jak jsou zákazníci spokojeni s jeho charakteristikami, jako např. kvalita potravin, image, cena. Také mě zajímaly faktory, které zákazníka ovlivňují při výběru místa stravování. Celá práce je rozdělena do kapitol. První dvě se zaměřují na charakteristiku …viac
Abstract:
The aim of my bachelor work is analyse the attitude of customers to fast food. In the concrete I have focused on the international chain of McDonald´s and especially how the customers are satisfied with its characteristic points such as food quality, image or price. I was also interested in factors that have influence at customers decision of place for eating. The work is divided into chapters …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Martina Mihoková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod