Analýza postojů zákazníků k rychlému občerstvení – Zuzana Lehnertová
Zuzana Lehnertová
Bachelor's thesis
Analýza postojů zákazníků k rychlému občerstvení
Analysis of Customer Attitudes to the Fast Food
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce bylo analyzovat postoje zákazníků k rychlému občerstvení. Konkrétně jsem se zaměřila na mezinárodní řetězec McDonald´s, zejména jak jsou zákazníci spokojeni s jeho charakteristikami, jako např. kvalita potravin, image, cena. Také mě zajímaly faktory, které zákazníka ovlivňují při výběru místa stravování. Celá práce je rozdělena do kapitol. První dvě se zaměřují na charakteristiku …viacAbstract:
The aim of my bachelor work is analyse the attitude of customers to fast food. In the concrete I have focused on the international chain of McDonald´s and especially how the customers are satisfied with its characteristic points such as food quality, image or price. I was also interested in factors that have influence at customers decision of place for eating. The work is divided into chapters …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/72988
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Martina Mihoková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LEHNERTOVÁ, Zuzana. \textit{Analýza postojů zákazníků k rychlému občerstvení}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/esyjro/. [citováno 2024-04-23]
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customers’ perception and behavior of fast fashion in Europe
Adéla Gruberová -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla -
Juice and nectar consumer behaviour. Marketing research in cooperation with Pfanner, spol. s r. o.
Alena Caisová -
Preference Fast Food vs. Slow Food v gastronomii
Karolína Králová -
Postoje ke smrti ve vztahu ke kvalitě života - životní spokojenosti.
Dominika Spínová