Budování a prezentace značky souboru nového cirkusu Losers Cirque Company – Petra Filsaková
Petra Filsaková
Master's thesis
Budování a prezentace značky souboru nového cirkusu Losers Cirque Company
Brandbuilding of contemporary circus ensemble Losers Cirque Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá procesem budování značky a její následné prezentace. V teoretické části jsou shrnuty zásadní vlastnosti úspěšných značek a důležité nástroje, pomocí nichž lze značku dostat do povědomí potenciálních zákazníků nebo zlepšit renomé u stávajících uživatelů produktu značky. Principy využívané zejména v komerčním prostředí jsou v práci nahlíženy i v kontextu kulturních institucí …moreAbstract:
Master thesis deals with the process of brand building and its subsequent presentation. The theoretical part summarizes the essential features of successful brands and key tools for increasing awareness of brand between potential customers or improve the image and reputation between existing users of products. Principles used mainly in the commercial environment are also considered in context of cultural …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 11. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78478
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2019
- Supervisor: Barbara Hucková
- Reader: Marek Prokůpek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78478
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Strategická analýza divadla BRAVO! a souboru Losers Cirque Company
Petr Dvořák -
Nový cirkus aneb sport v divadle
Šimon Obdržálek -
(Nový) cirkus a jeho možná dramaturgie
Daniel Kvašňovský -
Moznosti dramaturgie novo circusoveho predstaveni, na základě analýzy specifických her: La Veillée des Abysses (James Thiérrée), Secret (Cirque ici / Johann Le Guillerm), Le Grand C (Compagnie XY)
Marta Kuczynska -
Le 'nouveau cirque' en République tcheque
Tereza PETROVÁ -
Nový cirkus jako animační nástroj
Kateřina Hrádková -
Nový cirkus a jeho taneční složka
Monika Válková -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva