Budování a prezentace značky souboru nového cirkusu Losers Cirque Company – Petra Filsaková
Petra Filsaková
Diplomová práce
Budování a prezentace značky souboru nového cirkusu Losers Cirque Company
Brandbuilding of contemporary circus ensemble Losers Cirque Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá procesem budování značky a její následné prezentace. V teoretické části jsou shrnuty zásadní vlastnosti úspěšných značek a důležité nástroje, pomocí nichž lze značku dostat do povědomí potenciálních zákazníků nebo zlepšit renomé u stávajících uživatelů produktu značky. Principy využívané zejména v komerčním prostředí jsou v práci nahlíženy i v kontextu kulturních institucí …víceAbstract:
Master thesis deals with the process of brand building and its subsequent presentation. The theoretical part summarizes the essential features of successful brands and key tools for increasing awareness of brand between potential customers or improve the image and reputation between existing users of products. Principles used mainly in the commercial environment are also considered in context of cultural …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78478
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2019
- Vedoucí: Barbara Hucková
- Oponent: Marek Prokůpek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78478
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza divadla BRAVO! a souboru Losers Cirque Company
Petr Dvořák -
Nový cirkus aneb sport v divadle
Šimon Obdržálek -
(Nový) cirkus a jeho možná dramaturgie
Daniel Kvašňovský -
Moznosti dramaturgie novo circusoveho predstaveni, na základě analýzy specifických her: La Veillée des Abysses (James Thiérrée), Secret (Cirque ici / Johann Le Guillerm), Le Grand C (Compagnie XY)
Marta Kuczynska -
Le 'nouveau cirque' en République tcheque
Tereza PETROVÁ -
Nový cirkus jako animační nástroj
Kateřina Hrádková -
Nový cirkus a jeho taneční složka
Monika Válková -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva