The Modification of an Authentic English Text for Non-native Students of English – Tomáš Kánský
Tomáš Kánský
Bakalářská práce
The Modification of an Authentic English Text for Non-native Students of English
The Modification of an Authentic English Text for Non-native Students of English
Abstract:
This thesis deals with the modification of English texts at the input level, which enables the communication of the contents of authentic texts to students of English at various levels of proficiency. The theoretical part is concerned with the phenomenon of authentic text and reading. It then describes grading of language from different perspectives and subsequent possibilities of simplification. In …víceAbstract:
Tato práce se věnuje modifikaci anglicky psaných textů na úrovni vstupu, který zprostředkovává obsah autentických textů studentům anglického jazyka na různých úrovních. Teoretická část se věnuje problematice autentického textu a čtení. Dále popisuje hodnocení obtížnosti textu z různých hledisek a možnost následného zjednodušení. V praktické části jsou analyzovány vybrané texty dle vydefinovaných kritérií …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kánský, Tomáš. The Modification of an Authentic English Text for Non-native Students of English. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
Usage of On-Screen Text in Audio-Visual Materials as a Support for EFL Czech Learners
Kateřina Kachyňová -
Školní zralost a vstup dítěte do školy
Michaela SEMMELBAUEROVÁ -
Rozvoj smyslového vnímání dětí před vstupem do školy a připravenost na čtení
Monika KUBĚNOVÁ