Bc. Josef HORÁK

Diplomová práce

Projekt příručky pravidel efektivní implementace systému Sales Force Automation se zaměřením na podmínky středně velkých podniků v ČR

Project of the rules manual for an effective implementation of the Sales Force Automation system in consideration of middle sized companies in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá systémem pro automatizaci obchodních a marketingových procesů - Sales Force Automation (SFA). Práce předkládá několik hypotéz vztahujících se k efektivní implementaci SFA. Jsou zde uvedeny klíčové metody podporující efektivní implementaci SFA systému a schéma, vyjadřující vazby SFA na CRM a ERP procesy. Na základě těchto analýz je vypracován projekt příručky pravidel efektivní …více
Abstract:
The Master thesis grapples with the system for automation of business and marketing processes - Sales Force Automation (SFA). This Master thesis proposes several hypotheses relative to effective implementation of the SFA system and a scheme in which the relations between SFA and CRM and ERP processes are described. According these analyses a project of the rules manual for the effective implementation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 13. 5. 2005
Identifikátor: 991

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2005
  • Vedoucí: doc. Ing. Petr Sodomka, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HORÁK, Josef. Projekt příručky pravidel efektivní implementace systému Sales Force Automation se zaměřením na podmínky středně velkých podniků v ČR. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing