SWOT analýza podnikatelského subjektu – Ing. Marek Vohradský
Ing. Marek Vohradský
Bakalářská práce
SWOT analýza podnikatelského subjektu
SWOT analysis of enterprise
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je praktický postup použití SWOT analýzy při dlouhodobém plánování, respektive pro analýzu výchozího stavu firmy RAVAK a.s., která se zabývá výrobou sanitární techniky. Nosnou část tvoří popis jednotlivých fází realizace SWOT analýzy, Externí analýza a Interní analýza. Každá z fází je rozepsána do konkrétních kroků praktického použití této metody. Popis jednotlivých kroků …víceAbstract:
The aim of this work is a practical procedure for the use of SWOT analysis of long-term planning, respectively, for the analysis of baseline RAVAK a.s. company, which deals with the production of sanitary equipment. The main part consists of a description of the various stages of implementation SWOT analysis, external analysis and internal analysis. Each phase is specified in the concrete steps of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lox9k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza interní a externí komunikace ve vybraných hotelech
Nikola Klégrová -
Marketingová situační analýza vybraného podniku
Michaela Simandlová -
Marketingová situační analýza společnosti GPD CB s. r. o.
Eva Pšikalová -
Marketingová situační analýza knihkupectví Gregorius České Budějovice
Ivana Klomfarová -
Situační analýza podniku Cukrárna - Radek Máj
Marcela Májová -
Situační analýza mezinárodní přepravy zboží
Zdeněk ŠUSTR -
Interní marketing vybraného podniku
Dominika Cyříková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Šárka Pešičková