Petra Kalábová

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie firmy TROMA, spol. s r.o. v oblasti distribuce

The marketing strategy analysis of the company TROMA, Ltd. in the field of distribution
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat distribuční síť společnosti TROMA, spol. s r.o., vyhodnotit současnou situaci a navrhnout optimální distribuční strategii.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.