Mentoring - profesní rozvoj učitele. – Mgr. Marcela NIEDERMEIEROVÁ
Mgr. Marcela NIEDERMEIEROVÁ
Bachelor's thesis
Mentoring - profesní rozvoj učitele.
Mentoring - professional development of teacher.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá mentoringem jako nástrojem profesního rozvoje učitelů. Teoretická část práce se skládá ze dvou hlavních kapitol. První kapitola se zabývá učitelem, učitelskou profesí a profesním rozvojem jako formou dalšího vzdělávání učitelů. Druhá kapitola představuje mentoring ve školství jako jednu z efektivních forem metodické podpory učitelů a jako nástroj profesního rozvoje učitelů …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with mentoring, tool of a professional teacher development. The theoretical part is divided into two chapters. The first one occupies with teacher, teacher profession and professional development like a form of further teacher education. The second chapter deals with mentoring at schools, one of the effective form of methodical support of teachers and a tool of professional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Julius Sekera, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NIEDERMEIEROVÁ, Marcela. Mentoring - profesní rozvoj učitele.. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching Specialist Subjects
Theses on a related topic
-
Profesní rozvoj učitele MŠ v České republice a Velké Británii
Pavlína BABICOVÁ -
Profesní rozvoj budoucích učitelů prostřednictvím dramatické výchovy
Denisa Daňková -
Rozvoj profesních kompetencí učitele NŠ v Karlovarském kraji se zaměřením na rozvoj diagnostické kompetence
Miluše HORNÁKOVÁ -
Vzdělávání a profesní rozvoj učitelů 1. stupně základní školy s akcentem na aktuální požadavky
Tereza ŠANDEROVÁ -
Profesní rozvoj učitelky mateřské školy
Miroslava HRUBÁ -
Profesní rozvoj učitelů pohledem ředitelů mateřských škol
Barbora Adamicová -
Profesní rozvoj učitelů praktického vyučování a odborného výcviku
Marika Punčochářová Jurmanová -
Mentoring jako nástroj profesního rozvoje učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji
Petra Zelinová