Analýza konkurenční pozice firmy Stavebniny Jiří Beneš – Bc. Monika Prachařová
Bc. Monika Prachařová
Bakalářská práce
Analýza konkurenční pozice firmy Stavebniny Jiří Beneš
Analysis of the competitive position of a chosen company
Anotace:
V této bakalářské práci budu analyzovat konkurenční pozici firmy Stavebniny Jiří Beneš. V úvodní části teoreticky popíši veškeré interní a externí analýzy, které jsou základem pro práci. Dalším krokem bude aplikování těchto analýz na zmiňovanou firmu. První externí analýzou bude Porterův model pěti sil, další pak STEP analýza. Pomocí těchto analýz prozkoumám vnější prostředí podniku. Následovat budou …víceAbstract:
In this bachelor´s thesis I will analyse the competitive position of the company Stavebniny Jiri Benes. In the introductory part I will theoretically describe all internal and external analysis, which are the very base for this work. In next step I will apply these analyzes to the mentioned company. The first external analysis is Porter´s five forces model and the another one is STEP analysis. Using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/bajyt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.
- Oponent: Bc. Barbora Šimánková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Analýza konkurenčního prostředí
Aneta Váňová -
Analýza konkurenčního prostředí
Vojtěch Kortus -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Filip Čaniga -
Analýza konkurenčního prostředí firmy v České republice na konkrétním případu - firma Faurecia Automotive s. r. o.
Žaneta Sochorová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Radka Čejková -
Analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy Asokno s. r. o.
Petra Suchanová -
Situační analýza vybraného podniku
David Stružský