Bc. Dominika Maloňová
Diplomová práce
Projekt Inovace e-shopu
E-shop Innovation Project
Anotace:
Tato práce se zabývá poměrně novým elektronickým obchodem, který vznikl na území České republiky v rámci modelu B2C. Práce analyzuje současný stav elektronického obchodu a na základě zjištěných dat navrhuje nejvhodnější inovace pro zvýšení tržeb e-shopu a také vzestupu povědomí o e-shopu. Návrhy možných inovací jsou podrobně rozpracovány a podrobeny dalším analýzám. Klíčová slova: e-shop, elektronické …víceAbstract:
This work targets a relatively new B2C electronic shop which originates from the Czech Republic. It analyses the current state of the electronic shop and, based on the findings, suggests the most suitable innovations that will support the growth of sales and will increase the brand awareness of the e-shop. The potential innovations are discussed in detail and are the subject of further analysis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 8. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Maloňová, Dominika. Projekt Inovace e-shopu. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Design management
Práce na příbuzné téma
-
Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů
Tomáš Bosák -
Analýza efektivnosti PPC reklamy na zbožových srovnávačích
Martin Onderka -
Analýza vlivu PPC/Facebook reklamy na ekonomiku podniku
Igor Ličko -
Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti
Klaudia Olejníková -
Zvýšení výkonosti PPC kampaní e-shopu Douglas.cz
Tai Linh Nguyenová -
PPC reklama a nástroje online marketingu vybraného podniku
Lada Šilhavá -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Analýza a optimalizace výkonnostních PPC reklam v dané společnosti
Kateřina Tomášová