Bc. Dominika Maloňová
Master's thesis
Projekt Inovace e-shopu
E-shop Innovation Project
Abstract:
Tato práce se zabývá poměrně novým elektronickým obchodem, který vznikl na území České republiky v rámci modelu B2C. Práce analyzuje současný stav elektronického obchodu a na základě zjištěných dat navrhuje nejvhodnější inovace pro zvýšení tržeb e-shopu a také vzestupu povědomí o e-shopu. Návrhy možných inovací jsou podrobně rozpracovány a podrobeny dalším analýzám. Klíčová slova: e-shop, elektronické …moreAbstract:
This work targets a relatively new B2C electronic shop which originates from the Czech Republic. It analyses the current state of the electronic shop and, based on the findings, suggests the most suitable innovations that will support the growth of sales and will increase the brand awareness of the e-shop. The potential innovations are discussed in detail and are the subject of further analysis.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 8. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Maloňová, Dominika. Projekt Inovace e-shopu. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Design Management
Theses on a related topic
-
Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů
Tomáš Bosák -
Analýza efektivnosti PPC reklamy na zbožových srovnávačích
Martin Onderka -
Analýza vlivu PPC/Facebook reklamy na ekonomiku podniku
Igor Ličko -
Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti
Klaudia Olejníková -
Zvýšení výkonosti PPC kampaní e-shopu Douglas.cz
Tai Linh Nguyenová -
PPC reklama a nástroje online marketingu vybraného podniku
Lada Šilhavá -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Analýza a optimalizace výkonnostních PPC reklam v dané společnosti
Kateřina Tomášová