Theses 

New types of media and its influence on corporate communication – Bc. Nikita Filonov

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Bachelor of Science in Business Administration

Bc. Nikita Filonov

Bakalářská práce

New types of media and its influence on corporate communication

New types of media and its influence on corporate communication

Abstract: The purpose of this Bachelor Thesis is to describe the types and changes of external and internal communication process, the use of media network platforms and its benefits and drawbacks. The topic of the Thesis is New Media and its influence on corporate communication. The main objective is to highlight the usefulness of new media in corporate communication environment by describing the new media platforms and social media that are being nowadays used in corporate environment in order to implement effectively the internal and external communications.

Keywords: Communication, Types of communication, New media, Social network, Marketing, Communication portals, Direct marketing, Benefits and Traditional media.

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2018
  • Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
  • Oponent: PhDr. Marie Koubová

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 25. 4. 2019 16:08, 17. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz