Strategie propagace kultury města Šternberka – Bc. Monika CHYTILOVÁ
Bc. Monika CHYTILOVÁ
Diplomová práce
Strategie propagace kultury města Šternberka
Strategy for the Promotion of Culture Town Šternberk
Anotace:
Pojednávání o strategii propagace kultury města Šternberka tvoří základní průřez proble-matikou komunikace kultury města. Teoretická podstata marketingových komunikací je tak přizpůsobena potřebám zvýšit potencionál kulturních aktivit pomocí nástrojů městského marketingu. První část diplomové práce se zabývá základními faktory rozvoje kultury pro místní obyvatele. Navazující praktická část konkretizuje …víceAbstract:
Discussion about the strategy promotion in culture of town Šternberk is midship of the pro-blematic of cultural communication of city. The theoretical nature of marketing communicati-ons is about the needs and their potential how to increase cultural activities city´s marketing. The first part deals with the fundamental factors of development of culture for local residents. Followed a practical section …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18388
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHYTILOVÁ, Monika. Strategie propagace kultury města Šternberka. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Jednotný korporátní design (CID) jako strategická součást integrovaných marketingových komunikací (IMC)
Dalibor KALÁB -
Marketingová komunikace firmy Holík International
Jana ROČÁKOVÁ ČERVINKOVÁ -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Strategické marketingové plánování
Petra Borovičková -
Marketingové nástroje zvyšující doporučování značky dentálními hygienistkami
Sára Fliegerová -
Strategické marketingové plánování
Edita Urbanová -
Plánování budoucího vývoje firmy pomocí marketingových nástrojů v podmínkách strojírenské výroby.
Dušan Potočný -
Marketingové plánování jako nástroj vedoucí k úspěšnosti firmy na trhu
Jan FULNEČEK