Nikola Mařanová

Bakalářská práce

Tvorba marketingového plánu tematického deníku

Creation of marketing plan for a thematic journal
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro terapeutický deník Wake Up Call. V teoretické části jsou definovány základní marketingové pojmy a také samotná struktura marketingového plánu. Druhá část práce se rozděluje na praktickou a návrhovou část. V praktické části jsou implementovány jednotlivé kroky marketingového plánu na terapeutický deník Wake Up Call. Počínaje situační …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is to create a marketing plan for the therapeutic journal Wake Up Call. The theoretical part defines the basic marketing concepts as well as the structure of the marketing plan itself. The second part of the thesis is divided into a practical and a suggestion part. In the practical part, the steps of the marketing plan are implemented on the therapeutic diary Wake …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Lucie Pražáková, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management